Dostawa
Informacje ogólne
Produkty zamawiane za pośrednictwem Platformy Sprzedaży Internetowej ELUM24 są dostarczane na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
Dostawa podlega opłacie i jest doliczana do całości zamówienia. Opłata nie jest pobierana w przypadku zamówień z opcją odbioru osobistego.
Wysyłka gratis dotyczy zamówień na łączną kwotę min. 1000 zł netto (1230 zł brutto). Podana kwota dla bezpłatnej przesyłki wyliczana jest według klucza: łączny koszt produktów w Koszyku minus przyznany rabat.
Szczegółowe warunki realizowania dostawy zamówienia określone zostały w Regulaminie Platformy Sprzedaży Internetowej ELUM24, dostępnym tutaj.
Sposoby i koszty dostawy
Odbiór osobisty
Kontakt pod numerem tel. +48607813228 lub adresem e-mail: sklep@elum24.pl
Odbiór własny możliwy jest wyłącznie z lokalizacji:
Magazyn ELUM Sp. z o.o.
ul. Kutnowska 98
09-500 Gostynin
Odbiór osobisty od poniedziałku do piątku w godzinach: 8.00 - 16.00, z wyłączeniem świąt i dni ustawowo wolnych oraz dni oficjalnie ogłoszonych przez ELUM jako wolne od pracy.
Przy odbiorze osobistym nie jest pobierana opłata za dostawę.
Płatność za zamówienie przy tym sposobie dostawy - gotówką lub przelewem przed odbiorem.
Przesyłka kurierska
Dostawa produktów zamówionych za pośrednictwem Platformy Sprzedaży Internetowej ELUM24 odbywa się za pośrednictwem firmy DHL Express.
Doręczenia kurierskie są realizowane w dni robocze w godzinach 8:00 - 17:00. Prosimy wybrać taki adres dostawy dla przesyłki, aby możliwe było jej skuteczne doręczenie.
- Przedpłata - opłata za dostawę 22,14 zł brutto (18,00 zł netto)
- Płatność za pobraniem - opłata za dostawę 31,98 zł brutto (26,00 zł netto)
- Bezpłatna dostawa - minimum logistyczne 1000 zł netto (1230 zł brutto)
Czas realizacji zamówienia
Na czas realizacji zamówienia składa się czas przygotowania do wysyłki i czas dostarczenia przesyłki.
Czas przygotowania do wysyłki podany jest przy każdym produkcie, oznaczany jest w dniach roboczych i zależy od terminu złożenia zamówienia oraz wyboru formy płatności.
Przygotowanie zamówienia do wysyłki rozpoczyna się w zależności od wybranej formy płatności:
- płatność z góry (przedpłata) – po zaksięgowaniu kwoty na rachunku bankowym ELUM,
- płatność za pobraniem – po potwierdzeniu przez ELUM przyjęcia zamówienia do realizacji.
Śledzenie statusu zamówienia i przesyłki
Status zamówienia można śledzić po zalogowaniu do Profilu klienta.
W momencie przekazania przesyłki firmie kurierskiej otrzymacie Państwo, na adres e-mail, informację potwierdzającą nadanie przesyłki wraz numerem listu przewozowego.
Monitorowanie przesyłki na podstawie podanego numeru jest możliwe na stronie www przewoźnika realizującego dostawę zamówionych produktów.